دانلودموزیک وفیلم بالینک مستقیم

دانلودموزیک وفیلم بالینک مستقیم

๑۩۞۩๑ www.pdll.tk ๑۩۞۩๑

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مراسم فوق العاده جذاب و دیدنی Eurovision 2011 در آلمان با کیفیت بالا و حجم مناسب

مراسم فوق العاده جذاب و دیدنی Eurovision 2011 در آلمان با کیفیت بالا و حجم مناسب 

Eurovision 2011 - Germany

 

 

جمهوری آذربایجان مقام اول رقابت های موسیقی اروپایی، یوروویژن را به دست آورده است. ال و نیکی (الدار قاسم اف و نگار جمال) دو هنرمند جمهوری آذربایجان بودند که در پایان رقابت یوروویژن به عنوان محبوب ترین خواننده های قاره اروپا انتخاب شدند. نمایندگان ۲۵ کشور در مرحله نهایی رقابت یوروویژن در روز شنبه شرکت داشتند. این نخستین بار در تاریخ ۵۶ ساله یوروویژن است که جمهوری آذربایجان مقام اول این رقابت پربیننده را به دست می آورد. نماینده آلمان که در سال گذشته برنده فستیوال یوروویژن شده بود توانست فقط مقام دهم را کسب کرد. و بریتانیا نیز در رده یازدهم قرار گرفت.

دوسلدورف - آلمان :

در شبی پر هیجان و شور و شوق کشور آذربایجان برنده ی این سری مسابقات آهنگ خوانی یوروویژن شد ...

25 کشور در آهنگ های مختلف و شبکه های مخلف تسلیم آهنگ رمانتیک و پاپ گروه Ell & Nikki شدند به نام Running Scared !

آذربایجان با رای 221 اول , ایتالیا با 189 رای دوم و سوئد با 185 رای سوم شدند !

جمهوری آذربایجان در سال 2007 مقام سوم را کسب کرده بود.

**************

خلاصه ای از مسابقات یورو ویژن اروپا

مسابقهٔ آواز یوروویژن (Eurovision Song Contest) یک مسابقهٔ آواز بین‌المللی است که از سال ۱۹۵۶ به صورت سالیانه برگزار می‌شود. طبق قوانین مسابقه، همهٔ کشورهای عضو اتحادیه پخش اروپاامکان شرکت در این مسابقه را دارند.

این مسابقه در شبکه‌های تلویزیون و رادیوی ملی کشورهای اروپایی و چندین کشور در خارج از قارهٔ اروپا، و همچنین در اینترنت به نمایش درمی‌آید.

تاریخچه

نخستین مسابقه یوروویژن در سال ۱۹۵۶ در شهر لوگانو در کشور سوئیس برگزار شد. پس از آن، میزبان مسابقه در هر سال، کشور برنده در مسابقه سال پیش بوده است.

یکی از مشهورترین آهنگ‌های اجرا شده در یوروویژن، آهنگ «واترلو»اثر گروه سوئدی آبا بود که در مسابقات سال ۱۹۷۴ در شهر برایتون در انگلستان عنوان بهترین آهنگ را به خود اختصاص داد.

یوروویژن 2008

با پیروزی گروه صربستان در سال ۲۰۰۷، شهر بلگراد در جمهوری صربستان میزبان این مسابقات در سال ۲۰۰۸ بود. در این دوره از یوروویژن ۴۳ کشور اروپایی شرکت کرده بودند و تیم روسیه با آوازی از دیما بیلان توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد.

یوروویژن 2009

این دوره مسابقات که در شهر مسکو در روسیه برگزار شد با پیروزی نماینده نروژ به پایان رسید.در این دوره از مسابقات برخلاف دورهای گذشته نیمی از آرا در اختیار هیئت داوران بود از خواننده آذربایجانی آیسل تیمورزاده و خواننده ایرانی-سوئدی آرش توانستند با یکدیگر در یوروویژن ۲۰۰۹ با ۲۰۷ امتیاز سوم شوند.

یوروویژن 2011

مقام اول این دوره مسابقات را که در شهر دوسلدرف آلمان و با حضور 43 کشور اروپایی برگزار شد، الدار و نگار نمایندگان جمهوری آذربایجان کسب کردند.

  • جمهوری آذربایجان – شهر باکو میزبان مسابقات یورو ویژن 2012 اورپا انتخاب گردید

 

دانلود با کیفیت  AVI HD

Eurovision 2011 Semi Final 1

Eurovision 2011 Semi Final 2

Eurovision 2011 Final


javahermarket

نويسنده: pouya تاريخ: سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:مراسم فوق العاده جذاب و دیدنی Eurovision 2011 در آلمان با کیفیت بالا و حجم مناسب , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام به تمام اعضای گلم ودوستان مهمان عزیزان هرکی اهنگ،فیلم،انیمشن ویا هرچیز دیگه بخواد فقط کافیه تو بخش نظرات نظرشو بنویسه وبگه تا تو وب با اسم خود همون شخص بذاریم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to urom.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com